Odbor kancelář úřadu
Odbor kancelář úřadu je důležitou organizační složkou městského úřadu a řeší zejména manažerské záležitosti chodu instituce a další provozní záležitosti úřadu včetně krizového řízení či bezpečnosti práce atd.
Součástí odboru kancelář úřadu je oddělení podpory řízení úřadu, oddělení spisové služby a oddělení provozní správy. Odbor kancelář úřadu vede centrální evidenci veškerých došlých a vydaných písemností jednotlivých odborů MěÚ, třídí došlou korespondenci a denně zabezpečuje styk s hlavní poštou v Kroměříži. Zabezpečuje informovanost občanů prostřednictvím úřední desky MěÚ. Provádí archivaci, vyřazování a skartaci písemností MěÚ. Plní úkoly v oblasti krizového řízení a BOZP, PO, CO. Zajišťuje vnitřní správu MěÚ podle rozpočtu schváleného Zastupitelstvem města Kroměříže a zpracování podkladů likvidace rozpočtovaných výdajů. Vede systematickou evidenci majetku města Kroměříže vedeného na odboru kancelář úřadu, včetně inventarizace tohoto majetku. Zajišťuje péči o majetek města sloužící pro vnitřní činnost MěÚ, a to jeho údržbu a úklid. Dále zabezpečuje autodopravu pro vedení města a zaměstnance.
Úplný přehled činností Kanceláře úřadu najdete v organizačním řádu.
Organizační struktura
Přítomen
|
Mimo pracoviště
(Aktualizováno každých 15 minut)
-
vedoucí odboru
Mgr. Ing. Marie Navrátilová
573 321 289
|
Oddělení podpory řízení úřadu
-
agenda spisové služby, rady a zastupitelstva a administrativa
Romana Setínská
573 321 444
|
-
sekretariát starosty
Soňa Drábková
573 321 121
|
-
agenda rady a zastupitelstva
Anna Mlčochová
573 321 127
|
-
referent pro krizové řízení
Ing. Marcela Plačková
573 321 159
|
-
referentka
Simona Koňárková
573 321 130
|
-
referentka
Bc. Iva Novosadová
573 321 129
|
-
provádění konzultační činnosti
Bc. Nicole Macháčová
573 321 212
|
Oddělení spisové služby
-
podatelna
Zdeňka Lančíková
573 321 128
|
-
podatelna
Petra Zpěváková
573 321 137
|
-
podatelna
Blanka Baštincová
573 321 135
|
-
CZECH POINT
Ivanka Zemánková
573 321 211
|
-
CZECH POINT
Kateřina Ptáčková
573 321 134
|
-
administrativní a spisový pracovník
Tomáš Berka
573 321 138
|
-
administrativní a spisový pracovník
Jana Kratochvílová
573 321 297
|
-
informace
Nela Bártková
573 321 444
|
Oddělení provozní správy
-
vedoucí oddělení
Ing. Renata Zapletalová
573 321 287
|
-
řidič
David Juřica
573 321 648
|
-
domovník
Josef Chromec
573 321 139
|
-
domovník
Jan Hrdina
573 321 136
|
Úsek právní
-
právník
Mgr. Richard Kunovjánek
573 321 290
|
-
právní agendy v oblasti práva na informace, obecního zřízení a střetu zájmů
Mgr. Tereza Přádková
573 321 288
|
-
správa majetku a staveb
Ing. Kamila Orsavová
573 321 260
|
-
referentka
Věra Skřebská
573 321 253
|
-
referentka
Petra Dobešová
573 321 265
|
-
administrativa
Pavlína Nováková
573 321 298
|