Přeskočit na hlavní obsah
Město Kroměříž logo
Město Kroměříž logo
Formulář pro vyhledávání

Vaše KroměřížPamátky DotaceZdravé městoPotřebuji si vyříditJsem turista Turistický portál

  • Úřad
    • Komunikace s úřadem
      • Elektronická podatelna
      • Potřebuji si vyřídit
      • Online objednávání
      • Městské poplatky
      • Ochrana osobních údajů - GDPR
      • Podání oznámení podle Směrnice EU 2019/1937 o ochraně oznamovatelů
      • E-služby
    • Lidé a organizace města
      • Městský úřad
      • Organizace města
      • Volná pracovní místa
    • Krizové řízení
      • Policie
      • Hasiči
      • Záchranná služba
      • Městská policie
      • Krizové řízení a ochrana obyvatelstva
      • Bezpečnostní desatero
      • Kvalita ovzduší
      • Hladina Moravy
      • Povodňový plán
    • Dokumenty a informace
      • Povinně zveřejňované informace
      • Veřejné zakázky
      • Veřejné dokumenty
      • Rozklikávací rozpočet města
      • Územní plán
      • Územní studie
      • Plány a koncepce
      • Granty, dotace a projekty
      • Úřední deska
      • Ostatní dokumenty
  • Rada a zastupitelstvo
    • Starosta
    • Rada města
    • Zastupitelstvo města
    • Komise
      • Komise bytová
      • Komise pro bezpečnost a prevenci kriminality
      • Komise pro školství, výchovu a vzdělávání
      • Komise pro kulturu, cestovní ruch, prezentaci města a partnerská města
      • Povodňová komise města Kroměříže zřízená podle zákona č. 254/2001 Sb., o vodách
      • Komise pro regeneraci MPR, památky města Kroměříže a veřejná prostranství
      • Komise sociální a zdravotní
      • Komise sportovní
      • Komise dopravní a BESIP
      • Komise pro životní prostředí
      • Komise státní památkové péče obce s rozšířenou působností
      • Komise pro likvidaci nepotřebného majetku
      • Komise pro informatiku a web
      • Zdravé město
    • Výbory
      • Kontrolní výbor
      • Finanční výbor
      • Osadní výbor - Bílany
      • Osadní výbor - Drahlov
      • Osadní výbor - Hradisko
      • Osadní výbor - Kotojedy
      • Osadní výbor - Postoupky
      • Osadní výbor - Těšnovice
      • Osadní výbor - Trávník
      • Osadní výbor - Vážany
      • Osadní výbor - Zlámanka
      • Výbor pro územní plán
    • Žákovské zastupitelstvo
  • Úřední deska
  • Aktuality
    • Zpravodaj ke stažení
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
    • Archiv článků
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
      • 2016
      • 2015
      • 2014
      • 2013
      • 2012
      • 2011
      • 2010
      • 2009
      • 2008
      • 2007
      • 2006
      • 2005
      • 2004
      • 2003
    • Důležitá oznámení
    • Mobilní rozhlas
    • Video
      • 2025
      • 2024
      • 2023
      • 2022
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2014
    • Fotogalerie
    • Webkamery
    • Smuteční oznámení
    • Ztráty a nálezy
  • O městě
    • Město Kroměříž
      • Historie
      • Geografie
      • Partnerská města
      • Webkamery
    • Slavné osobnosti
    • Památkové objekty
      • Arcibiskupský zámek
      • Podzámecká zahrada
      • Květná zahrada
      • Muzeum Kroměřížska
      • Kostel sv. Jana Křtitele
      • Kostel Panny Marie
      • Kostel sv. Mořice
      • Kostel sv. Cyrila a Metoděje
    • Investice
  • Kontakty
    • Kontakty na úředníky
    • Kontakty na městské organizace
    • Další důležitá čísla
    • Kulturní zařízení
      • Arcibiskupský zámek
      • Dům kultury
      • Knihovna Kroměřížska
      • Expozice Karla Kryla
      • Muzeum Kroměřížska
      • Kino Nadsklepí
    • Městská sportoviště
      • Krytý bazén
      • Koupaliště Bajda
      • Fotbalový stadion
      • Zimní stadion
      • Sportovní hala Slávia
    • Školy
      • Mateřské školy
      • Základní školy
      • Střední školy
      • Umělecké školy
      • Další školní zařízení

Jsi tady:

  1. Úvod
  2. Aktuality
  3. Radní vybrali firmu, která opraví prostory, kde se vydávají občanské průkazy a pasy

Radní vybrali firmu, která opraví prostory, kde se vydávají občanské průkazy a pasy

Tiskové zprávy
15.03.2019
Jan Vondrášek

Prostory oddělení správních agend v budově na Husově náměstí, kde se vyřizují občanské průkazy a cestovní doklady, opraví kroměřížská společnost HARKO. Rozhodla o tom městská rada. Po rekonstrukci zde budou instalovány dvě nové rotační kartotéky. Občanské průkazy a cestovní doklady si lidé po dobu prací budou vyřizovat v budově bývalého posádkového domu armády na Hanáckém náměstí. Kvůli stěhování bude od 21. do 29. března zavřeno úplně, na Hanáckém náměstí bude provoz zahájen v pondělí 1. dubna.

Tiskové zprávy

Firma HARKO se postará o stavební práce, instalaci kartoték a také o vybavení interiéru. Náklady činí zhruba 12,8 milionu korun, rozpočet přitom počítal s částkou 17,7 milionu korun. Na dalších 4,2 milionu korun pak přijde pořízení samotných kartoték. „Práce na Husově náměstí by měly být hotové do 19. prosince letošního roku,“ uvedl Jaroslav Pajgr z radničního odboru rozvoje města.

Rotační kartotéky neboli rotomaty usnadní úředníkům dosud pracné vyhledávání a manipulaci s papírovými kartotékami, která je náročná časově i fyzicky. „Věřím, že se tak urychlí i obsluha občanů, kteří si na odbor přijdou vyřídit své záležitosti,“ dodal starosta Jaroslav Němec. Rotomaty jsou vysoké 5,8 metru, široké přes tři a hluboké 1,3 metru. Každý váží téměř 5,5 tuny a má 44 pater, jedno unese 100 kilogramů. Uvnitř stroje jsou výsuvné zásuvky, v každé je pět přihrádek. Rotačku lze ovládat manuálně i pomocí řídícího počítače.

Odbor občansko-správních agend pro zajištění evidence obyvatel, tedy zejména pro rušení a přihlášení trvalého pobytu, a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů v bývalém posádkovém domě armády využije tělocvičnu a čtyři navazující kanceláře. Lidé, kteří by si potřebovali nutně vyřídit doklady v době, kdy bude v Kroměříži kvůli stěhování zavřeno, tedy od 21. do 29. března, mohou využít služeb jiného úřadu obce s rozšířenou působností. „Doklady si však musí vyzvednout na místě, kde o ně požádali,“ uvedla vedoucí odboru občansko-správních agend Ivana Bukovská. Bližší informace lidé získají na telefonním čísle 573 321 270.

Zpět
  • Zpravodaj ke stažení
  • Archiv článků
  • Důležitá oznámení
  • Mobilní rozhlas
  • Video
  • Fotogalerie
  • Webkamery
  • Smuteční oznámení
  • Ztráty a nálezy

Městský úřad

Město Kroměříž
Velké náměstí 115
767 01 Kroměříž

Navigovat

Telefon radnice

573 321 111

Fax

573 331 481

Email

podatelna@mesto-kromeriz.cz 

Datová schránka

bg2bfur

Další kontakty

Úřední hodiny úřadu

Po7:30 - 12:0013:00 - 17:00
Út7:00 - 12:0013:00 - 15:00
St7:30 - 12:0013:00 - 17:00
Čt7:00 - 12:0013:00 - 15:30
Pá7:00 - 12:0013:00 - 14:00

*Pondělí a středa, tedy tzv. úřední dny, jsou vyhrazeny přímo práci na pracovišti a v tyto dny jsou Vám úředníci plně k dispozici ve všech prostorách úřadu. Potřebný servis vám poskytneme i v ostatní dny, ale protože úředníci během nich mohou vykonávat svou práci i mimo radnici, doporučujeme využít možnosti telefonického, e-mailového či elektronického objednání.

Sledujte nás

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Informace o přístupnosti
  • Další důležitá čísla
  • Mapa stránek
  • O webu
  • RSS

Všechna práva vyhrazena - použití obsahu nebo jeho části je možné pouze se souhlasem města Kroměříž

Realizace webu ERIGO.